Tuesday, May 12, 2015

დღე მეშვიდე


ღეს კიდევ ერთი მნიშვნელოვანი და საინტერესო დღე გვქონდა.მიმოვიხილეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი, მოვახდინეთ უკუკავშირი 3–2–1–ის მეთოდით რაც დამეხმარება მიზანმიმართულად ვიმუშავო მოსწავლის შეფასებისას. განვიხილეთ მოდული 6.გავიხსენეთ მრავალმხრივი ინტელექტი და განვიხილეთ გარდნერისა და ბლუმის მატრიცა,რომელიც ძალიან მნიშვნელოვანია მოსწავლეებზე დავალებების გადანაწილებისას მათი ინტელექტის მიხედვით. ვისწავლეთ პორთფოლიოს მიბმა ბლოგზე.

No comments:

Post a Comment